ミルトスの木かげで

旧はちことぼぼるの日記

God Bless you!!

まことのいのちを得るために…
……so that they may TAKE HOLD OF THE LIFE THAT IS TRULY LIFE.
(第一テモテ6章18節 写真はミルトスの花)

今朝与えられた御言葉

兄弟たちは、小羊の血と、自分たちのあかしのことばのゆえに彼に打ち勝った。黙示録12:11

 私は今、戦いの中にいます。辛いです。夕べは、「神を呪って死になさい」というヨブの妻を通して語ったサタンの声が私の耳にも聞こえました。
 しかし、今朝目覚めたとき、濁った沼の中から湧き上がるようにして、上記の御言葉が私の心にくっきりと浮かび上がりました。And He said...

 Hang onto your testimonies. What you have witnessed is true and real. I have indeed done those things in your life. Trust in the power of My blood. You and your family are covered. My work is secure. The Enemy will not overcome you. Hang onto your testimonies.

ホーム日記ミルトスの木かげで(最新)